נחים בבין הזמנים עם עמינח

    עפר גדנקן No Comments on נחים בבין הזמנים עם עמינח

    בתקופת בין הזמנים, שבה בני הבית נמצאים כולם, הארוחות גדולות יותר, היציאות המשותפות רבות יותר וכל הפעילות היום יומית שלנו הרבה יותר אינטנסיבית, אסור לנו לשכוח לדאוג לבריאות הגוף, שכמובן באופן בלתי נפרד, משפיעה על איכות השלווה ורוגע הנפשי. כשמגיעים לסיום יום ומבקשים מנוחה, כדאי שיהיה לכם מזרן איכותי לישון עליו.

    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת עמינח, המובילה את עולמות השינה כבר עשרות שנים, יודעת בדיוק מה אתם צריכים על מנת לעבור את בין הזמנים בנוחות המרבית. בתור חברה שהפכה לבית עבור דורות ומשפחות, שמחה לצאת בבשורה שאומרת כי לכל המשפחה מגיע עמינח. בתקופה השמחה והמשפחתית הזו, סדרת מוצרי עמינח במחירים אטרקטיביים במיוחד כדי שכולם יוכלו להרגיש קיץ נוח.

    זוג מזרני יהלום – 2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ במחיר 3,450 ₪ בלבד. זוג מזרני ספיר – 2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ במחיר 2,990 ₪ בלבד. כורסת Winner – כורסת בד איכותית בעלת מנגנון גליידר משייט המעניק חווית ישיבה, בעלת ארגונומיה מושלמת, במחיר 1,890 ₪ בלבד. ספת אוף ליין איכותית נפתחת, בעלת משטח שינה כפול, עיצוב עכשווי ובמגוון צבעים לבחירה, במחיר 4,380 ₪ בלבד במקום 4,680 ₪ (הספה ללא גב. תוספת לגב במחיר 660 ₪).

    חברת 'עמינח', והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, מציעה לכם ליהנות מקיץ נוח, עם מזרנים איכותיים, ללא כאבי גב מיותרים. מזרנים עם 'המרכז הבריאותי', שנועד למנוע את שקיעת המזרון בחלקו המרכזי ולספק תמיכה מלאה בזמן השינה ובכך לא להסתכן בפגיעה מתמשכת בעמוד השדרה וביציבה. מזרני עמינח מלווים דורות של לקוחות מרוצים, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר לציבור שומרי תורה ומצוות, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.

    לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח



    0 תגובות